Frida: Nästa år då jävlar

Kom just hem från folkparken, jag, Anna och Matilda var och kikade på balen, och jag måste säga att jag längtar sjukt mycket efter nästa år. När man står där och kollar på alla sagolika tjejer så står man igentligen bara där föreställer sig  själv i varje klänning, frisyr och bil, och försöker hitta den man tror att man själv skulle passa bäst i. Som det känns nu så tror jag att jag har hittat en vinnare, menmen ni får vänta till nästa år för att få se vad de blir. Kommer att lägga upp bilder ifrån min otroligt bra.....mobilkamera på massa snygga par, bland annat på Snygg Malin och hennes dejt.


Tills vidare så delar jag med mig av en bild som togs igår före bion



Vi såg 17 again och jag tycker faktist att den var riktigkt bra! men känns lite som de är en tjej film med tanke på huvudrolls innehavaren :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0