Frida: Tina är en stjärna

Dålig uppdatering från min och kåggans sida, jag vet! jag ber om ursäkt för detta, vi lovar att bättra oss!
 (eller hur kåggis ;) )

Nedräkningen har ni börjar på största allvar, bara 4 dagar kvar tills det är sommarlov och det känns alldeles för bra trots mitt fullsmockade arbets schema i sommar. Konstaterade även igår att det inte är länge kvar till jag fyller 18, de är bara 39 dagar kvar! längar nog alldeles för mycket efter den dagen, så det kommer nog sluta i besvikelse.

Spelade min andra fotbolls match idag och det blev hela 90 minuter också och de känner jag även i kroppen. Känns riktigt surt att jag inte kommer kunna fortsätta spela pågrund av att jag måste jobba varje helg, eller måste och måste men pengar är något jag behöver. Speciellt om det blir en jorden runt resa som jag och Tinis snackade om igår. Skulle vara sjukt häftigt om vi skulle åka i väg, så börja spara pengar Tina!!

Det ryktas om att de ska grillas korv och pinnbröd ikväll så jag ska kila iväg!
Tjing



Kommentarer
Postat av: Tina

Frida, du lyser ännu klarare :*

2009-06-08 @ 01:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0