Frida: skelleftebuss....

jag har nog aldrig gått från att varit på så bra humör till att bli skit arg på så kort tid som idag. Jag vart tvungen att gå till skolan imorse vilket inte var den bästa starten på dagen när man är trött och stressad, men jag höll humöret uppe och det blev bara bättre när jag träffade jullan på skolan. Som alla i Skellefteå vet så sken ju solen idag, det var inte varmt men solen syntes iallafall. Vi åkte buss in till centrum efter det som skulle kallas skolan och det verkade kunna bli en ganska trevlig dag ändå, tills när det var dax att åka hem från stan. Jag ställde mig och väntade på bussen och kände samtidigt hur hungern börja krypa inom mig. Bussen till Sunnanå går alltså EN GÅNG I TIMMEN och vet ni vad, joo idag kom den inte

Förbannad som jag var så ringde jag mamma och berättade om hur arg jag va och försöker tigga skjuts (de gick inte så bra), sedan såg jag Bergsby bussen och börjar därför små springa mot den och när jag är 8 meter från ingången till bussen så åker den iväg. Ja sätter mig på en bänk och funderar ut vad tusan jag ska göra och kommer inte fram till nått förän en ny Skelleftehamns buss kommer och jag väljer att hoppa på den. När jag väl är hemma så är ingen hemma och det finns ingen nyckel att få tag i, men som tur var kommer mamma körandes 20 minuter senare.

dock verkar kvällen bli super mysig så jag kommer nog kunna somna ikväll på gott humör ändå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0