Kåggan - 9 efter

Hej kära bloggläsare.
Haha, nästan så att jag vill skratta. Är jag en data människa? NEJ :) :)
Å det kanske ni har förstått ;) ?
Men hur som haver så skriver jag iaf ibland, när tiden runt om kring mig har fått sig ett andrum :)
Så här är jag!

Tränade innabandy ikväll. Fyy faraooo så roligt deet var (!) !!! :) Lätt det roligaste på länge! I helgen så ska vi fara till älgnäs och ha världens skönaste helg i solen men bad, fotboll och god mat. Taggar massor ! :)

Jobbet går också bra. Jobbar på som en galning och slut blir man men värt pengarna är det iaf!

Som ni kanske märkte så heter inlägget 9 efter... och varför?  JO, därför att Frida och Tina hann tillsammans skriva 9 st inlägg mellan mitt senaste och det här. Men sånt är livet ;) Jag prioriterar inte datorn .....som vissa andra gör...... ;)
Hahaha, Skojar bara tjejer :*  Men nu är det sommar och sol och vi ska ha världens bästa sommar ;)

Vänta på mina inlägg ;)
PUSS



Miina tjejer efter matchen mot Stensture i vintras...
Vinst eller? ;)

VI ÄR TILLBAKA!! <3


Ciao


Kommentarer
Postat av: Frida

de är ju tur att man är snygg........

2009-06-25 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0