Kågström - Brännbollsyran och vattenkrig

Brännbollsyran i helgen och det var nå så fruktansvärt roligt, typ klassad som den roligaste festen i år! Så sjukt kul det var, jag ska lägga ut bilder sen... när jag fått tid att göra det, så att säga ;) Ont om tid nu eftersom att studentveckan började idag för SPFL 3, nu är det aktiviteter med klassen nästan varje dag. Enormt kuul!
Idag så var det vattenkrig på skolan och det var king. Gillar att alla 3:or klädde ut sig till ninjor ;)
Ingen såg skillnad på nån, inte ens jag nästan. Var hur smart som helst. Riktigt roligt var det. Måste dock få säga att fordons eleverna borde byta skola, dom är en skam för anderstorp och om man inte kan bete sig som människor så bör man inte få vara bland människor. Flytta dom till ett skjul med massa bilar och skit, ute i skogen istället för att plåga oss med dom... nästan så man skäms...

Men, vatten kriget var ändå kungligt. Det roligaste var att alla hade respekt för en. Haha, kunde nästan gör vad man ville. Kul var det. Är grymt trött nu så ska därför lägga mig och vila inför dubbel träning ikväll, löpning och fys med innebandyn...sedan fotbollsträning med Cif :) KOmmer bli kanon.

Hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0