Kågström - läängesen

Tjaa!
Nu var det fruktsansvärt länge sedan jag skrev ett enda ord på denna blogg. Men förhastaa ej, lugnet är livets gåva och utan det så kan man tappa allt....
Haha, NÄ skojjar :) :)
Men hur som haver så tänkte jag bara säga kortfattat att:  Studenten och studentveckan är det bästa som har hänt mig någonsin. Jag har aldrig förr haft så roligt!! Det pirrar i magen bara jag tänker på det. Älska SPFL.
Nu bär det av mot Staden från Byske, tagga fint väder :)

Ps. Studentveckan kan ha varit en STOR orsak till att bloggskrivandet minskat brutalt senaste veckan/veckorna ;)

Pps. Lovar att skriva snart igen ;)


   
                                 Jag och Hampe på balen. Fantastiskt :)

   
                           Studenten.. Fy fan va vi är bra!!! SPFL i mitt hjärta.


   
      - Superhjältar                     - Rockers                            -Student

Älska.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är så jävla fin! <3 Hoppas kvällen på Lanternan blir ÄNNU bättre, om det går?

PUSS <3

2009-06-17 @ 22:48:39
Postat av: JP

oj, glömde skriva vem jag var ;)

2009-06-18 @ 13:28:10
URL: http://johannapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0