Tiinaaaaaaaa: Back on track

Efter en något rutten förmiddag igår så drog jag till stan och Cissi på kvällen för att se fotboll med några härliga brudar från laget.

Var ett riktigt bra tag sen jag träffade dom så det var härligt att mysa till det med lite popcorn, cola och en något sämre fotbollsmatch men jag hade trevligt ändå :D Som Frida sa började vi även planera en härlig jordenrunt resa, och ja jag sparar! 

Fick senare på kvällen ett sms av det sötaste Malin och vi beslutade att jag skulle följa med till Byske senare på kvällen/natten. Vi låg och pratade ett bra tag och hon fick höra alla smaskiga historier från Rhodos sen somnade vi in, bättre sent än aldrig ;)

Har även spenderat denna dag i Byske och hittat på lite småmys, mer om detta skriver vi om sen!

Puss och hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men absolut Tina! pepp på denna vecka ;D

2009-06-08 @ 15:42:20
URL: http://he
Postat av: Emelie

Men absolut Tina! pepp på denna vecka ;D fan det blev visst 2 inlägg ;P

2009-06-08 @ 15:42:50
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0