Tina: All the single ladies

Trots att jag hade tänkte få sova riktigt tidigt igår blev det inte riktigt som jag tänkt mig, men somnade ändå vid halv 1. Hade dock under natten några störande moment som innebar att jag inte fick den där riktigt vettiga sömnen jag så efterlängtat behöver men, det var ändå värt det ;)

Denna dag har i stort sett bestått av att äta mat, ingenting jag riktigt klagar över! Men vi får se vad som väntar sig för kvällen. Tanken var egentligen att vi trekaggar skulle styra i byske men det sket sig, Malin har helt enkelt för många vänner;) Fast det blir nog att umgås med bara Frida istället, får se vad vi hittar på:*

Nu när jag ändå gör ingenting och väntar på mitt nästa mål mat tänkte jag lägga in lite bilder från Rhodos!

                                  

Det finns så mycket mer att se, vissa saker är dock lite olämpligt för allmänheten att få lägga ögonen på ;) Men det var en sjukt rolig resa med det bästa gäng man kan tänka sig!

Maten är färdig!
HOJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0