Tina - Allt blir inte som man tänkt sig, men det pirrar

Sitter nu och ska försöka sova men är inte så lätt när Ashkan varit i farten (kan tolkas fel, tolka det inte så men jag har inte tänk gå in på det nå mer :-) ). Börjar 06.45 i morgon och är inte taggad på nått sätt. Efter jobbet drar jag iväg på bröllop, kan bli tufft & kul.

Kan tillägga att det var helt okej i Byske igår! Mycket folk, vissa kände man, andra inte men trevligt trevligt :)

Vet inte hur mycket jag kommer att kunna uppdatera men nog tror jag att jag lyckas med än dom andra två tapen! Hahaha helt seriöst, börjar bli rätt så besviken nu....


En söt liten bild på del 1 av Tittina :*

Men men, godnatt allesammans :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: JP

Vart jobbar du? =)

2009-06-20 @ 22:55:02
URL: http://johannapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0