Tina - bor i bilen, typ

Som sagt så for ju mamma pappa och john i morse medans jag var på jobbet. Efter jobbet for jag till Titti och solade lite, kändes dock lite skumt med bikini mitt i stan....
Kvällen bestod sedan av två höjdpunkter:
1. Innebandyträningen inne! Jag verkligen älskar det.
2. Bio med Tittsan då vi såg baksmällan, helt sjukt BRA ;D


Sitter nu i lägenheten, i princip utan mat eller nått så om någon känner för det är dom välkomna hit med lite mat och nödvändigheter. Måste handla i morgon, sedan är planerna för dagen lite diffusa och på kvällen så äre jobb som gäller sen ut och löpa, orkar nog inte springa i dagsvärme... 


True love

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0