Tina: Från en studentdag som doftar lite YMCA, tack OPHI ni är kärlek för mig.

Ingen vidare aktivitet på sista tiden, men som sagt har det varit fullt upp i veckan. Jag är trött som aldrig förr men det är värt det!

Har spelat innebandy på Joypeak idag och det gick väl som det gick. Men det var härligt att hålla i klubban igen, jag älskar det! ;D

Sliten som jag är tänkte jag lägga in lite bilder från studenten sedan försöka dra mig i säng i tid för en gångs skull. Även om det är en lördag och jag gärna gjort nått annat än att sitta i sängen så måste jag piggna till eftersom jag börjar jobba på måndag!

















FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEN, TJALALALALALAAAAAAAA!!


Detta var allt från mig för denna gången,
På återseende!

Kommentarer
Postat av: emelie

PUSS PÅ OSS!

2009-06-15 @ 17:49:52
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0