Tina - Gimmie, gimmie, gimmie a man after midnight

Hallå gott folk! Ser till min förvånan och glädje att Frida tagit sig tid och skrivit ett litet inlägg, äntligen. Bara Malin som fattas nu...

Vaknade kring 12 i morse, var som härligt att få sova ut! Gick ut och åt frukost på altanen och lade mig sedan och solade. Mamma kom hem efter att ha skjutsat syster Linda till flyget, numera Linda Liljedahl efter gårdagens bröllop. De skulle nämnligen iväg på bröllopsresa! Mor meddelar då att vi ska iväg och fika med grannarna på båtmuseet i Stackis så jag hoppar upp ur solstolen och vi åker iväg för att lägga på oss ett extra kilo eller två.

Väl hemma igen lägger jag mig och solar ett tag för att vid halv 4 åka och jobba. Efter jobbet så hamnar jag framför tv:n, jag är som fortfarande lite utslagen.

I morgon är planen att umgås med Natthalie på dagen och sedan vid middagstid så ansluter Kåggan till oss för att laga mat och sedan fara in till staden & Team Sportia för att prova ut storlekar till alla kläder vi ska få med innebandyn :D Jag älskar sånt! Efter det så är det nog dags för träning hos Banan-Anton :)

Ögonlocken börjar kännas tunga nu så jag funderar på att göra det nattliga besöket i sängen.



I'm happy, I'm feeling glad, I've got sunshine!

Adjökensadjöss!

Kommentarer
Postat av: jennnyO

vilka är det på bilden? :)

2009-06-23 @ 17:10:07
Postat av: Tina

Det är ju jag sen tippar jag Jessica :) Annars är det du;-)

2009-06-23 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0