Tina har återvänt till Svearike

Hemma igen efter en helt OTROLIG resa! Det finns så mycket att säga att jag sparar det till sen ;) Måste nämlige ta och sova nu, sömnen är väl inte det vi prioriterat mest av allt så snittet ligger väl kring 4 timmar/natt. Det är verkligen en sliten Tina som sitter här och skriver. Men bilder och en lite resume av denna resa kommer senare ;D


Var bara tvungen att lägga in en bild tagen från våran balkong,
lite för att jag längtar tillbaka och lite för att göra er avundsjuka ;)



Kvällen har spenderats med famlijen och sedan har jag gjort ett försök till att snickra ihop en gladiatordräkt eftersom det är ju sista veckan nu så det är utklädning som gäller på skolan ;) Bilder på det kommer väl sen också.

Ska även tillägga att jag är lite besviken på tjejerna och deras uppdatering, måste skärpa till er! ;)

Nu blir det att krypa ner i min älskade säng som har varit saknad!
Vi hörs i morgon, puss & godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Titti

I'm in loove with a fairytale!

2009-06-04 @ 13:22:05
URL: http://the0911.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling med jättefina vinster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0