Tina - hard work work

Just kommit hem från jobbet efter ett lagomt långt fyratimmarspass ;-) Ibland så är det faktiskt rätt chill att jobba på brogården.

Kom hem i morse vid 6 tiden efter att ha skjutsat N till flyget, somnade om till typ 10 och låg och drog mig till halv 11. Klev upp för att sola men hann inte mycket mer än att äta frukost ute i solskenet så började åskan mullra, sprang in och stängde av alla datorer m.m. När jag väl var ute igen så hade molnen trängt sig på och sen började regnet ösa ner.

Pratade med våran löptränare igår om att jag skulle missa både tisdag och torsdagsträningen pga jobb plus att jag kan ju inte vara med på alla pass eftersom jag inte får springa i backe. Han tyckte som lite synd om mig för att det blivit så tokigt med mitt knä så han skulle lägga nästa veckas pass på plan yta så jag skulle kunna vara med, GULD! Sedan fick han upp min motivation några snepp så idag så var jag ute och sprang en långvända. Efter kanske 1/3 av sträckan så började mitt lår krampa eftersom jag var fortfarande slut efter gårdagen men jag tänkte på Peter (löptränaren) och allt annat som träningen innebär och fortsatte hela vändan och gav inte efter trots att allt jag längtade efter var en dusch! 55 tuffa minuter senare var jag hemma och nu går jag som om jag fått en påle uppkörd därbak och är riktigt slut i benen, men det är så det ska vara!

Hoppas bara att jag orkar springa ordentligt i morgon eftersom vi går in i hall och har vårat första innebandypass redan i morgon:D JAG LÄNGTAR!!! Love it

Ska försöka få lite ordning på mitt rum och kanske hjälpa mamma och pappa att packa sedan umgås lite, dom åker ju nämligen till Italien i morgon. Börjar även jobba klockan 7 så det blir upp och hoppa 05:45.



Pump it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0