Tina -hurtful

Ingen ork alls idag, är helt slut i både i kroppen och knoppen. Har inte direkt fått vila nått sen jag kom hem från Rhodos, har antingen härjat runt som glatiatior eller jobbat. Men jag tycker inte om sånna här dagar då man inte orkar göra någonting alls för då börjar man tänka allför mycket. Man tänker på onödiga saker som inte direkt får en att må bättre.

Min ångest bara rusar in, varför? Jag vet inte.
-Det är mycket på gång nu och jag tar studenten om 5 dagar, vad händer sen? Jag vill kunna spela innebandy och kunna fokusera på det men på något sätt måste jag tjäna in pengar också vilket är svårt när man vill kombinera med innebandyn. Vem vill anställa någon som inte kan jobba kvällar och helger? 
-Känns också som att min dagenefterångest kommer nu istället för när vi var på Rhodos. Tankar bara snurrar, MEN man ska inte ångra någonting! Så länge man inte har sårat någon annan vill säga..

Måste även ut och springa, blääääääää...

Eftersom jag inte känner för att anstränga mig alltför mycket så har jag inte orkat fixa några bilder varken från Rhodos eller när vi var gladiatorerna så det får ni vänta med ännu ett tag till om ni ens har någon lust att se några bilder.

Kan däremot tillägga att vi regerade som glatiatorer. Helt seriöst det kingade! Rektorn från a-torp hade ringt våran rektor och sagt att vi hade förgyllt deras dag och sen när vi körde gatuloppet på catwalken på balder så var det hur mycket folk som helst. Har typ aldrig sett så mycket folk där på en och samma gång och stämning var det ;) OPHI3, we rock the world!

Ska återvända till att göra ingenting,
HOJ

What I did to you was hurtful

Kommentarer
Postat av: Första delen av Tittina

I'm in loove with a fairytale (för Rhodos var ändå en fairytale även fast jag jobbade, RIGHT;))

2009-06-06 @ 17:00:08
URL: http://the0911.blogg.se/
Postat av: Maria

I kaif får man blanda jobb och träning, där går jobb alltid före ;) jag kan försöka värva dig vet dock inte om du platsar men kan höra mig för... ;)

2009-06-07 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0