Tina - lite frånvarande

Känns som att det var länge sedan jag skrev. Gårdagskvällen spenderades hos Amir där vi hade fest med Göterborgslaget och grillade & spelade spel, mysigt bara tråkigt att inte riktigt alla kunde komma.

Idag så har jag varit i Boviken med några brudar från laget, bland annat Frida, där bad och sol var prio 1! Kvällen spenderades med Frida och ElinB här i Örviken nere vid vattnet där vi grillade och myste, förhoppningsvis kommer lite bilder inom snar framtid.

Nu vet ni ungefär vad Frida också har gjort idag, hon har även varit hos sin mormor och morfar och käkat surströmming. Hon ska faktiskt sova här så jag hoppas att jag inte vaknar av hennes surströmmningsandedräkt.... ;-)




Ser du stjärnan i det blååååååå....

Godnatt kära läsare,
vi efterlyser även Kåggan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0