Tina - Natalya Nadal

Jobbade ju som sagt idag och det gick helt okej, var dock rätt så trött så innan min rast (då jag tog en powernap på 15 min) var det rätt jobbigt att hålla ögonen öppa.

Efter jobbet for jag till Natthalie och käkade lite bullar sedan for vi iväg och spelade tennis. Kan man vara sämre? Däremot såg vi en framtid i Nattis, numera Natalya Nadal, som överväger att lägga ner sin innebandykarriär och satsa på tennis. GO FOR IT GIRL! ;-)

Har just tryckt lite mat och senare bär det av till träning. Efter träningen bär det av till Norrvalla för att se Sunnanå spela en halvlek.

Morgondagen ser ut att spenderas i Örviken med några stjärnor för att sola och bada :)

Ska lyssna lite på Michael Jackson nu, R.I.P

HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0