Tina: På besök hos Nattisgumman

Dagen började med att jag äntligen fick sova ut och bara vakna av mig själv för första gången på ett mycket bra tag, riktigt skönt! Insåg sen att jag skulle jobba ikväll vilket innebar att jag missade träningen ikväll så det var bara att slita på sig träningskläderna och ut och springa. Jag hatar att fara ut och springa men älskar känslan av att komma tillbaka och känna sig nöjd över sin insats!

Efter det var det bara att slänga sig in i duschen för att sedan äta lite lunch och ta bilen till Skelleftehamns hälsoccentral som det så fin heter numera. Tog min sista Gardasil spruta mot livmoderhalscancer, känns bra att ha gjort bort det. Det som känns mindre bra är att när jag tagit tom två tidigare sprutorna så har jag blivit sjuk så jag får väl räkna med att vara risig sådär lagomt till midsommar..... Fast jag jobbar ändå på midsommar, mindre kul men mer pengar ;-)

Från skelleftehamn styrde sedan racerblå till schtaaan för att jobba några timmar. Blev lite övertid, är som körigt när ingen har deligering så man måste verkligen planera hur man ska fördela tiden.

Sitter nu här hos Natthalie och den svarte och ser Mean Girls, var ett tag sen man umgicks här! Så tänkte lägga ifrån mig datorn nu och vara lite social.



En snygg Natthalie i egen hög person :-)


PUSS

Kommentarer
Postat av: JP

Hörru bruden skadu på Lanternan på Tors? =)

2009-06-15 @ 21:33:21
URL: http://johannapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0