Tina: Siktar mot en välbehövlig skönhetssömn

TJEN
Måste säga att det har varit en tuff dag idag. Få timmars sömn och dagar med hårdkörning tar ut sin rätt. Mentalt måste jag säga att det varit riktigt tungt idag vilket inte uppskattas såhär tätt inpå studenten när man ska vara på topp och bara le och vara glad hela tiden.

Ett plus för dagen var att vi fick pris för vårt projektarbete när skolan delade ut stipendier idag, känns bra att allt det hårda jobbet blev uppskattat! Efter det var det dags att säga ajdö till Berit "Berra" Hedström, världens absolut bästa och mysigaste lärare! Lite sorgligt måste jag säga.

Kvällen har spenderats i Skråmträsk hos Cecilia där vi grillade och åt gott med klassen för att sedan klä skrindan. Den blev så fin så fin! Hoppas bara att det håller till i morgon!

På tal om i morgon, jag bryter ihop om det regnar! Det får det bara inte, jag vill ha strålande sol och värme på min student och det är jag nog inte ensam om att vilja.

Det blir en späckad morgondag och om min kropp och mitt huvud ska orka med det så måste jag ta och sova nu! Vet inte om jag kommer vara så aktiv i morgon eller någon dag framöver, beror på hur späckat mitt schema är. Men vi hörs, det kan jag lova!

I MORGON TAR JAG STUDENTEN, I MORGON TAR JAG STUDENTEN, I MORGON TAR JAG STUDEEEEEENTEN, TRALALALALALAAA!!!!

Tänkte avsluta med en bild från Rhodos på jag och världens bästa Elin!
Mycket kärlek till denna flicka (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0