Tina: Sov lilla Tina, sov!

Halverst döende, känns det som. Började jobba klockan 7 i morse och jag kan ju erkänna att jag inte direkt är van att stiga upp 05.45 på morgonen. Studentveckan så gick jag väl och la mig ungefär då... & med tanke på gårdagens träningspass och hur vältränad jag är så är kroppen inte piggast i världen!

Strosade lite på stan efter jobbet, köpte bland annat biljett till stadsfesten. Sedan träffade jag min syster Frida och Ashkan som är och hälsar på här uppe i norr för att komma på en av min andra systers bröllop på lördag.

Klockan 6 kallade plikten. Vägstädning stod på schemat. Eftersom att vi ändå spelar i elitserien men det finns ungefär noll pengar till sponsring så för att kunna ta oss till våra matcher osv. så går vi alltså och plockar skräp längs vägen i flera mil! Allt för denna innebandy, men det är kärlek på hög nivå.



VI ÄR TILLBAKA!
Helt sjukt, helt otroligt, helt ofattbart & helt enkelt B Ä S T .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0