Tina - taggar studenten

Sitter hos Larsa och myser med några flickor och äter en Frassebox och förfestar lite inför studenten. Känner att jag varit lite inaktiv på bloggen senaste dagarna men det har vait mycket. Har bland annat pallrat mig iväg till träning i går, skönt att röra på döfläsket tillsammans med tjejerna. Efter det så umgicks vi lite med klassen och drog senare iväg till en kvartersgård på Sjungande.

Idag så har jag barat slöat innan jag tog mig ner på stan och lyckades byta mina gladiatorskor med kilklack (visat bild på dom tidigare, då jag tvekade om jag skulle behålla dom eller inte) som gått sönder. Tackar för det :)

Tog mig hemmåt och var lite duktig och städade rummet innan jag for iväg och tittade på balen, oj så fina vissa var! 

Måste vara lite social och aktiv i våra lekar nu.

På återseende ;-)
LEV LIVET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0