Trött, Tröttare, Tina

Har man sovit 4 timmar på 40 timmar så har man all rätt i världen att vara trött. Speciellt när man jobbat, varit på bröllop och kört 20 mil på en dag...

Men, vad ska jag riktigt säga om denna dag. Jaaaaaaaaa, jag steg upp 06.10, lyckades försova mig, skulle vara på jobbet 06.45 men jag hann! Rusar hem för att packa inför min sysers bröllop, så fort jag är klar med det och har duschat så sätter jag mig i bilen och kör full fart mott skogen och Kalvträsk!

Så vacker man kan vara, jag säger då det. Menmen, allt var jättemysigt och god mat var det! Det bjöds även på lite fyllesång från svensexan och jag klagar inte :D Man fick sig ett gott skratt! Kvällen avslutades med lite varmkorv med bröd och en liten svängom med Elvis.

Sänkte några klunkar Burn sen bar det av hemmåt.

Sitter nu här, pillar lite navel och ska börja traska iväg mot toan sen sängen.

Godnatt gott folk!




Lite bilder från dagens tillställning!
Kan även säga det att jag fick brudbuketten, är det min tur sen då? Vem blir den lycklige? ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0