Frida: Det doftar sommarlov

Solen har skinit även idag, det luktar sommar och livet är för gott!
Ikväll har jag och linn samt några grabbar spela poker, jag slutade på en fin femte plats och vinner blev johan, grattis!
Eftersom det är morsdag imorgon tyckte jag att det skulle vara mysigt att sova hos mor så jag tog mina inlines och åkte till Bergsbyn (24.44 togs detta beslut) alldeles för sent igentligen menmen.

Ska för övrigt upp 07.15 imorgon för att jobba lite, känns inte så bra just nu men eftersom sömn redan är en bristvara så borde det inte spela så stor roll ändå. Men de återstår att se imorgon :)

Snart är det sommarlov! och med det vill jag säga godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0