Frida: Man kan höra det man annars aldrig hör

När Tina har hunnit skriva 4 gånger sen sist jag skrev så känner jag att det är dax att ta tag i de hela, men har dock inte mycket att dela med mig av. Var nästan ledig idag, hade bara innebandy gym. och vi hade bad. Som vanligt hade vi alla olika sorts tävlingar och jag och Joel var det vinnande laget! dock förlorade vi stort i vikt tävlingen, den Viktor tog hem med med stor marginal. All ära till honom

Efter de åt jag och Julia på Waynes, gott gott! Sen dess har mina aktiviteter varit något lugnare, har sovigt för mycket, vilket gör det ganska jobbigt ikväll, menmen de får jag ta då.

ska ta tag i pluggandet nu, hade gott!


          Vad är det som är likt Tina?

   

Kommentarer
Postat av: Tina

När han sjunger och tar i! haha ;D

2009-05-20 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0