Frida: Söndag

Jaa nu undrar säkert alla, hmm vad har Frida gjort idag då och det ska jag berätta för er:)
Skämt och sido det undrar ni nog inte alls men tänkte ändå dela med mig lite grann, dagen började väldigt bra, Soooolen sken som bara den, så jag och Jesper solade nästan hela förmiddagen, vilket var otroligt skönt och mysigt!

Min mormor och morfar firade 40 års äktenskap så dom bjöd på middagen, som vi åt på Monaco, inte något att klaga på alls :)

Senare på kvällen hade estet treorna premier på deras verson av Pelle Svanslös, så jag, Malin och Tina tog oss dit och såg den. Måste hylla den till skyarna, riktigt bra! Speciellt Malins kompis, bill (eller vare bull?) Iallafall en framtida skådespelar stjärna!

Helt klart 5 av 5 katter.



och här är en bild på min katt, som tragiskt nog togs bort i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0