Frida: The day before tomorrow

tisdag
ja en vanlig ganska tråkig tisdag, som kommer sluta på ett fantasitiskt sätt.
Solen skiner men det lutar mot regn ikväll, vilket känns mindre kul. Men jag tror inte ens de kan få mig
på dåligt humör nu. Ja som ni förstår är de inte vilket tisdag som helst, för idag fyller Julia 18 år :)

det har även hänt något annat lite ovanligt idag också, pappsen var i tidningen, en helsida till och med.
Vet inte riktigt vad jag ska säga kring det förutom att det praktiskt taget var en jäkla stor kontaktanons.
Menmen det är kanske så här han kommer finna kärleken ;)




Här är en bild på födelsedagsbarnet och min käre vän Anna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0