Kåggan - Fartfylld dag

Tjena galosch :)
Här kommer ett långt meddeldande. Så:
Alternativ 1. Är du pigg och intresserad av att höra om min dag? -Läs hela!
Alternativ 2. Är du trött med lite intresserad, å INTE vill läsa någonting långt? -Läs de 3 sista raderna i stycke 1 och 2.
Alternativ 3. Är du inte på humör och hatar långa meddelanden? Se bara bilder längs ner i inlägget.

Ber om ursäkt nu redan i början för att inläggen kan bli långa. Men jag gillar att skriva mycket, som dom flesta vet..
Läs och njut.

Kågström i farten. Dagen har varit hektisk, vaknade och gjorde mig lite fika. Tog bilen till stan (skellefteå) för att träffa Hanna Granström. Vi for och gymmade på det nya norrangymmet 360 i ca. 2 timmar där en intensiv (!) magträning ingick! Sammanlagt tror jag att vi kom upp mellan 150 och 200 situps :) Hårda tjejer ni vet ;)
Vi åt och myste på stan lite innan jag tog bilen till Tina, till deras fantastiska hus som jag avgudar, super mysigt!
Hos Tina så bytte vi om till våra grymma träningskläder och begav oss ut på landsvägen för att åka inlines... Både jag och Tina har problem med knäna så dagens uppgift var: STAKNING. - Oerhört jobbigt! Sammanlagt så åkte vi 1 mil, så jag kan tippa att armarna kommer vara rätt döda imorron. Men det återstår att se.
Efter den hårda träningen så drog vi tillbaka in till stan och såg på teater 3.ornas slutproduktion, och min bästa vän JOHANNA PALMBERG, ägde loss scenen. Jag var så stolt över henne efteråt att jag började gråta! Hon är en världsstjärna. Världen underbaraste tjej! Å en grym teater - Pelle svanslös :) Mycket bra!

Vägen hem från stan blev inte som väntad, jag hade tänkt att jag bara skulle sätta mig i bilen och köra från stan hem till byske och inget annat... men, först skulle jag och hämta en gitarr hos Claes och såg då att Ålund hade match mot morön, går ju inte att missa... så for dit och såg sista 20 minuterna. For hem med gitarren och skulle lämna av den hos Adam, när jag kommer in så sitter MT där, Malin Tafvelin, och blir upppiffad av Adams mor Pernilla. Dom följer sedan med hem till mig och jag och MT byter om till balklänningarna och har en liten modevisning för de som var intresserade ;) Vi byter om och vännerna drar sig hemmåt. Jag sätter mig vid datorn och är världens segaste eftersom att jag ska göra miljoner grejer, känns det som... och nu är jag lugnare. Men jag måste sova. Nu är jag så trött att jag snart smäller av och däckar på databordet, så sängen nästa! Men Godnatt på dig som läser, å om ni läser imorron så godmorgon, och om ni läser på dagen imorron så goddag, å om ni läser... haha, det spårar. Godnatt nu!

Tjabba!
Ps. Bilder nedanför (ifall det inte syns...ovan bloggare)

   

Kommentarer
Postat av: KÅggan

SPÅRAT JÄVLA LÅNGT MEDDELANDE ;)

HAHAHAHHAHAHA

2009-05-17 @ 23:49:42
Postat av: Andrée

Skaffa längre stavar Malin ;)

2009-05-21 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0