Kåggan - Trött, JA!


Många är pigga på kvällar, trötta på morgonen, och skiftande mellan pigg och trött på skolan och på fritiden. Men, hur kan det komma sig att man är trött JÄMT ibland. En kul fråga att ställa sig. Dagens svar till detta tror jag är att man inte ska ta ut sig så mycket. Cooper i förrgår och så bra kondis som jag har så blev jag helt förstörd ;) (helt slut, alltså)
Trött i förrgår som en tok, trött igår morse, trött igår på skolan och på stan, trött när jag kom hem, la mig och sov från 18.30 till 20.30 igår, trött när jag vaknade och trött på kvälln, till och med när jag vaknade idag kände jag en viss trötthet.... Livet är fullt av trötthet. Och vad kan jag nu göra för att ändra på detta? Jo, bara ta i mer. Om jag t.ex. gör cooper varannan dag i några veckor så kommer jag inte bli lika knäckt av det och tillslut bli mindre trött :) Där har vi svaret. För att motverka tröttheten måste vi se den i vitögat ;)

Laddar för fotbollsträning ikväll, var grymt längesen jag var och spelade med laget! Förhoppningsvis är jag lite piggare ikväll och på skolan, sista med skolan nu. Sen är det över...
Älska fotboll. Älska innebandy. Älska sport.

  Länslaget år 2006 :) Kapten !



Gryymt.
Saknar läns, saknar fotbollen.
Nu jävlar ska det spelas :)

Ps. Tina! Hade det bäst i utlandet nuu.. ta hand om dig :)


Kommentarer
Postat av: mimZ

underbara tider ! det jag gillar mest med uppställningsbilden är att den "lilla" flickan framför mig är..............ja i längd med mig så att säga...

2009-05-28 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0