KÅggis

Tja :)
Varit lite lat ni sista dagarna eftersom att jag skrev hela 2 inlägg samma dag! Ojoj (!) :) FÖrtjänat en vila ;)
Haha, nejmen. Ikväll blir det grillning, kubb, volleyboll, och sedan bara mys på balzenor och kallenar. Min bror och Nicke spelar idag och då ska jag dit och lyssna som om jag vore deras största fan, är lätt MYCKET stolt över min bror!
Annars blir kvällen lugn:)

Måste skicka en puss till min bästa vän Johanna<3 Var med henne igår och lite idag å hon kanske ska vara med å mysa ikväll :) Såå... Johanna, du vet att jag älskar dig! .  Du är underbar :)

Ses ikväll, må hoppas!

Ciao



Malin och JP halloween 2007
Älska!


Kommentarer
Postat av: Tune

Nice blogg ni har^^

Hoppas du får en trevlig lördag vännen!

Kram

2009-05-23 @ 18:37:30
URL: http://lovetune.blogg.se/
Postat av: J

BABE! <3

2009-05-29 @ 11:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0