Tina å kåggi - slaggar hos Natalya

yooo säg kååg

Så kan man ju också inleda ett inlägg vilket Malin just gjorde! Hon är en stjärna, puss på hon :*

Jag, Tina, känner mig rätt nöjd över min insats idag. Har gjort klart allt skolarbete plus att jag var och jobbade så jag har i alla fall tjänat ihop en liten slant denna månad. Känns bra, allt känns bra just nu :D Förutom en sak, men det är svårt att göra nått åt det nu men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Vi befinner oss just nu hos Natthalie "Nattisgumman "Natalya" "Natta" "Patten" "Nattis" "NattyG" "Fettzy" Selegran, ja kalla henne vad ni vill men vi är där. Vi tänkte slagga här och om jag känner sällskapet rätt så är det jag som får sova på soffan.. Eller med den svarta...... Undra varför? HEh

Morgondagens schema består av skola till halv 2 sedan måste jag och handla alla nödvändigheter inför Rhodos. Efter det drar jag till Tello i hopp om något vettigt svar om mitt knä. På kvällen så är det träning och coopertest och oavsett vad Tello säger ska jag springa. All övrig tid lär gå åt till att packa färdigt!
L ä n g t a r  s j u k t  m y c k e t !

Ska avrunda nu och läsa igenom mitt tal som jag har till i morgon, har nämligen vunnit pris som Årets Kvinnliga Idrottare, låtsas jag som iaf.


Malin hälsar godnatt men lat som hon är (vilket ni kanske märkt med tanke på antal inlägg) så skriver hon inget eget inlägg. 

      
Tre stjärnor på spaning i Götet

Puss världen, hoppas ni sover gott!
Jag ska då det, vars jag än sover och även om det slutar med att jag lägger mig i bilen (som förövrigt steker).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0