Tina: All night long

Sitter med etikfördjupningen just nu och kommer ingen vart. Känner att jag måste göra bort att skriva lite här för att kunna koppla bort det och bara göra läxa resten av kvällen, eller lär väl bli resten av natten. Fattar fortfarande noll om hur man ska göra. Men det är sista rycket och sista läxan jag har kvar att göra av hela min skoltid (om jag inte ska läsa vidare förstås...)! Helt sjukt. Kan nästan inte fatta det.

Har även snört mitt vita linne som var fullt med vinfläckar in i tvätten, jag ber till gudarna att de går bort! Jag älskar det linnet (L)

Håret mitt då. Ja jag färgade ju utväxten men lade inte i några slingor denna gång så man skulle som kunna säga att utväxten är som grå och det övriga håret är gul/vitt. Nu när det är nyfärgat får jag som en chock varje gång jag ser mig i spegeln, tror nästan att jag är albino.. Men jag satsar på att det blir vackert när jag ligger och steker i solen på Rhodos! Förövrigt, 3 dagar kvar. Längtar sjukt mycket!!!

Näe ska fortsätta med etiken nu, får se om jag lever i morgon...
Puss världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0