Tina: Baby boy you stay on my mind fullfill my fantasies..

God morgon, god morgon!
Eller är det en god morgon? Skönhetssömnen jag pratade om fick ta och vänta, annat dök upp som gjorde att det blev en aning sent inatt. Menmen, sitter iallafall på skolan nu och käkar lite frukost eftersom det blev en ofrivillig sovmorgon i morse (om det nu räknas att ligga och dra sig i en halvtimma). Taggar etik hela förmiddagen! Ska göra ett fördupningsarbete och vet inte riktigt vad jag ska fördjupa mig i. Genmanipulation, aktiv dödshjälp, kloning, dödsstraff, abort, hjälp mig någon?

Förövrigt så är det lilla träningsvärken idag! Triceps är rätt så tuktade men det är bra, då kanske det försvinner lite sånt här överflöd av, ja nivet. Hoppas bara att det inte blir så mycket armar på träningen ikväll då :)


Söta flickor...

Hörs, hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0