Tina: God morgon gott folk

Har just kommit hem från stan. Blev inte alltför många timmars sömn i natt eftersom jag måste hem nu på morgonen för att få mitt hår fixat och färgat av systeryster Linda.

Gårkvällen blev rätt lyckad. Var ju som sagt hos Karin där vi efter ett tag fastnade framför Robinson, snygg vurpa Jarmo! Vi minglade vidare och for sedan in till staden där vid 23.00 ochefter en snabbis på Kalles drog vi till Balzac. Inte mycket till ös där må jag säga! Fast, bra som vi är så gör vi allt mycket roligare bara av att vara så king ;) Träffade även på Gert Fylking och Robert Ashberg, skeggiga gubbar minst sagt! Lite små creapy må jag säga när man står och ska ta kort och Fylking bara greppar tag i arslet. Han är ju några år äldre och ganska mycket gubbe! Men den bjuder jag på. Kåggan tar ansvaret och lägger in bilderna sen! ;)

For sedan vidare till Olles en snabbis innan det stängde i hopp om att hitta lite drag. Väl där träffade jag Petter och John, var ett tag sen man såg dom pojkarna!

Jag och Elin lyckades även skrapa ihop pengar till en french hot dog meny som vi tryckte innan vi gick och la oss där vid halv 5 snåret.

Trevlig kväll och bra start på denna sommar,

Live it, Like it!



Party like a rockstar

Alltså förlåt k, förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0