Tina: God morgon världen

God morgon allihopa! Tänkte snöra in ett litet inlägg såhär på morgonkvisten. Man måste ju få igång aktiviteten här ;) Vaknade upp i morse, ovanligt pigg efter en tids snoozande. För ovanlighetens skull så hann jag äta frukost hemma och fick lite sällskap av min söta pappa :) Läsa tidningen hann jag dock inte men jag kastade ett öga på framsidan och såg att det ska vara blodpudding idag till lunch! Inte världens godaste. Men ska man bli stor och stark så är det bara att trycka. Bör nog avrunda nu för att hinna titta igenom religionen lite, för som sagt, blev inte alltför många timmars pluggande igårkväll.

Solen lyser och livet leker (nästan)!
Lev & må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0