Tina: Last nigth in Örviken

Ligger i sängen nu och ska försöka sova men som det känns just nu är jag lite för pigg för det.


Som sagt var jag ju hos Tello idag och det såg som bra ut. Knäet var inte svullet och det var ingen dierkt ökad mängd ledvätska. Minisken låg dock lite fel men det fixade han till så förhoppningsvis försvinner värken nu. Måste däremot fortsätta tejpa och får endast springa på plan yta, alltså inga backar, sen får jag inte heller köra några intervaller nu till en början. Men det känns bra att få vara igång igen! Fick en härlig start med coopertest... Nämen jag tog mig i mål iallafall och jag är nöjd över det.

Sedan har jag packat hela kvällen och jag tror att jag kommer få med allt. Jag är så taggad! Allt kommer att gå bra, ni behöver inte vara oroliga här hemma i Sverige ;-) Planet lyfter i morgon (eller idag, onsdag) klockan 21.45 från Skellefteå, rätt skönt med direktflyg må jag säga.


Måste ligga i hårdträning nu för att hinna ikapp dessa stjärnor *

Måste fixa några låtar till min mp3 så att jag har något att dunka till i värmen ;)

Ni lär nog höra av mig igen innan jag far ska ni se!
Puss allihopa,
skänker även en extra puss lite längre söderut också :*


Kommentarer
Postat av: frida

ojdååååå Tina, inte missade vi den där sista kommentaren ;)

2009-05-27 @ 10:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0