Tina: godkväll i stugan

Jasi, inte så bra uppdatering idag må jag säga! Så nu får ni en fullständig uppdatering av denna dag. Det började med att jag vaknade 06.45 sittandes i sängen med datorn i knäet, råkade visst somna framför den igår (förlåt k). Somnade om och efter någon timmas sömn vaknade jag av att solen sken så härligt. Skyndade mig ut för att lägga mig och pressa lite samtidigt som jag fick göra bort lite plugg.

Efter någon timma i solen kom Kåggan på besök. Vi skulle nämnligen bege oss ut på en liten inlines tur! Eftersom båda har problem med knäna och inte får springa så tänkte vi åka inlines och staka oss fram för att få lite konditionsträning. Efter en mils stakande (dock med lite skate i uppförsbackarna) så kom vi hem med middagen dukad så det var bara att sätta sig och trycka denna gudomliga mat som bestod av potatisklyftor, kebabbkött och wookade grönsaker stekt på murikka. Kärlek till mor min. Vi slängde oss in i duschen och åt sedan lite efterrätt i form av glass :D Gud så mysigt i denna kvällssol! Stressade som vi var skyndade vi oss in till staden för att se teater (som Frida nämnde i sitt inlägg). Imponerade var vi så det blev verkligen tummen upp!

Tack för denna dag och helg! Har verkligen varit väldigt underhållande :)

Som grädde på moset tänkte jag snöra in lite bilder från fredagens mys, Malin återkommer med dagens bilder på ett tag!

             

Nu tänkte jag hoppa ner i sängen för att försöka få en vettig natts sömn, en så kallad skönhetssömn som verkligen behövs just nu! Nattinatti :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0