Tina på väg i säng

Yeeeeesss, äntligen klar med etikuppgiften! Jag som skulle vara så duktigt idag och plugga på som ett svin med koncentration på topp fick redan vid femtiden ett break.

Våran försäsongsträning börjar ju nämligen idag, som ni kanske läste i Fridas inlägg, så jag kände för att fara dit och träffa tjejerna ett tag. Det var som ett tag sen och när man är van att träffas 5 gånger i veckan blir det lätt att man saknar dom små sötnosarna :) Men tyvärr så kan jag ju inte träna själv pga mitt knä, ser fram emot denna 5-6 veckors vila! Eller så inte. Känns som att efter denna vila så kommer jag att rulla fram, måste nog äta minde mat, det går nog inte äta lika mycket som om man tränar 6 dagar i veckan och tro att man ska hålla den s.k. "formen"...

Men nåväl, när jag väl kom hem så skulle jag ju då sätta mig och plugga. Mitt första förhinder var då MAT. Min bror hade nyss kommit hem från träning så min mor lagade en till middag och vem tackar nej till en hamburgare? Inte jag. När jag tryckt i mig den så skulle jag ju ta tag i detta pluggande och lägger mig i sängen och läser, vad gör jag. Jo somnar. Efter en och en halv timmas sömn vaknar jag av en skrikande mamma som tvingar ner mig för ett sista ryck i detta pluggande, jag fick dock inte ligga kvar i sängen med risk att jag skulle somna. Men nu är jag då klar med uppgiften och tänkte snöra in mig i duschen en snabbis, äta ännu ett mål mat sen får jag se om man hinner med ett telefonsamtal också ;)



Världens bästa lag :*


Godnatt kära folket & glöm inte
Ät mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0