Tina: Plugg en fredagkväll...

Ja vad säger man. Jag sitter alltså och pluggar, en fredagkväll. Dock med lite sällskap av ElinB, vilket förgyller det hela lite :) Jag började med fördjupningsarbetet men la ner det. Hur ska jag kunna diskutera olika livsåskådningar och hur de etiskt tolkar fosterdiagnostik? Funderar på byta ämne. Doping kanske blir lättare? Om det är någon som är en stjärna på det här med livsåskådningar, hojta till!

Istället för etiken började jag på mitt tacktal. Det kommer att spåra, men jag är för trött nu för att orka vara seriös.

Hoppas jag hinner klart lite nu och kanske lite i morgon för det är nämligen så att det lockar med utgång i morgonkväll!
Har jag pengar till det? Nej.
Bryr jag mig? Nej.
Vill jag leva livet och ha kul? Ja.


Tidsschemat är dock lite pressat.
-Har fyra skolarbeten att göra, två ska vara klar tisdag och två onsdag.
-Jag jobbar måndagkväll och ska sedan och kolla upp knäet.
-Coopertest på tisdag och jag skiter i om jag inte får springa och får ont för jag vill göra det där förbannade testet för att få lite motivation till rester av försäsongen så man har nått att jämföra med där på slutet.
-Far till Rhodos på onsdag (jag klagar inte! ;D) och innan det måste jag packa och shoppa lite nödvändigheter till resan samt göra i ordning utklädningskläder till sista veckan.

Det kingar

 


Countdown

Kommentarer
Postat av: Titti

TAGGATAGGA :D

2009-05-25 @ 14:26:04
URL: http://the0911.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0