Tina: RHODOS HERE WE COME!

Nu är taggen igång på topp må jag säga! Efter att ha fått allt skolarbete överstökat kunde man som äntligen slappna av. Just nu så ligger all fokus på Rhodos. Packar och fixar här hemma för fullt, har dock lite problem med packningen eftersom jag lyckats packa för tugnt. Ligger alltså just nu på 22 kg och maxvikten är 20 kg! Oooops. Men vi löser det ;)

Som sagt, om det är någon som inte riktigt har förstått det så åker jag ju till Rhodos ikväll (men frågan är ju om det har gått att missa?) vilket innebär att jag kommer nog att vara lite inaktiv på denna blogg. Får jag chansen kanske jag slänger in ett inlägg, fast det är ju inte direkt så att jag kommer att spendera så mycket tid vid datorn när man har skinande sol och 28 grader varmt ;)

Ta hand om Sverige nu när jag är borta, själv så tänkte jag erövra Grekland ;-)

HARE BRA ALLIHOPA HÄR I KALLA SVERIGE :*
Ni ska få se en svart Tina när hon kommer hem!


7 av dom 9 stjärnor som åker till Rhodos ***

Live it, like it, love it
Kyss

Kommentarer
Postat av: jacki

HA SÅ KUL TINIS!! PUSS

2009-05-28 @ 00:14:08
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0