Tina: Sov?

Riktigt dålig uppdatering idag känner jag! Men, jag kan inte mer än att skriva några rader nu då. Dagen började relativt bra, fick ta bilen i morse så lite extra sovmorgon fick jag :) Inte så soligt idag men varmt ändå vilket känns som ett bra tecken på att sommaren verkligen är på väg (/är här?). Skoldagen passerades rätt smärtfritt, mitt informerande tal på Svenskan om jorden runt resor gick väl sådär men ryktet säger högsta betyg:) Fick även veta att min klasskamrat Emilia födde igårkväll. Allt verkade ha gått bra och det blev en pojke. Grattis!!! 

Kvällen försvann som bara sådär. For till träningen där vid halv 6, istället för att springa tog jag och malin och parkerade bilarna vid en gräsplätt på norvalla, diggade lite musik från bilarna och pumpade lite mage/rygg/rumpa/armar med inslag av yoga och aerobics däremellan. När tjejerna kom tillbaka från den kära löpningen anslöt vi oss till dem för att fortsätta med lite mage/rygg eftersom Anton hade kommit förbi för att säga hej, och varför inte utnyttja hans resurser då och fysa lite? Men det känns bra:) Efter träningen skjutsade jag hem Frida för att sedan fara på Coop och handla lite mjölk men på något sätt råkade det kansek slinka ner en liten goisbit och nått päron i denna kundkorg.

Väl hemma intog jag duschen för att sedan se House (förövrigt, vilken stjärna) och the Mentalist (förövrigt, rätt fräsch) men en bit in på det sistnämna programmet somnade jag i soffan och vaknade då för ett tag sen vilket är anledningen till detta sena inlägg! Så nu när jag skrivit detta inlägg tänkte jag ta och försöka slumra till, känns skönt att inte måste tänka på någon läxa tills i morogn! Ska däremot och jobba efter skolan, inskolning på Brogården som förhoppningsvis kommer att vara min arbetsplats i sommar, wish me luck!

 
Pump it! Måste ju slimma till sig till beachen -09! (good luck....)

Avslutar med det jag älskar som mest (bland annat)
Godnatt &
Ät mat

(Landar på Rhodos om ganska precis en vecka och en dag!!! LOVE)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0