Tina: Trevligt tjejer!

God afton kära läsare.
Har nyss kommit hem efter en härlig kväll hos den där lillsmurfen Lina :) Mycket trevligt må jag säga, god mat (dock lite underligt kött) och trevligt sällskap förgyllde denna kväll. Hur det gick för Malena Ernman behöver vi ju inte prata om. Personligen tyckte jag det såg ut som om hon var skräckslagen med en påle i röven och ett försök till ett leende på läpparna, & konstig lät hon. Synd Sverige. Det gick däremot bättre för grannlandet Norge med en härlig seger och ett poängrekord på köpet :) Denna Alexander Rybak kan tyckas vara söt, men jag vet inte om det direkt var någon vattenfara om vi säger så. Själv så hejade jag på Island som tog en välförtjänt andraplats :)




Sitter och pratar med Kåggan i telefonen, hon är på väg hem från stan efter att ha skjutsat hem hennes kusiner. Kan tillägga att Malin är en av dom som tycker Alexander Rybak är söt, någon annan som håller med?

Ska ut på äventyr i morgon, får se om man lyckas överleva dom ! Uppdaterar mer om detta senare.
Godnatt allesammans! Kåggan hälsar :)


Kommentarer
Postat av: elin

svar: jag klagar inte på pendeln ;))

2009-05-17 @ 21:49:13
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0