Tina: Vad gör man?

Jag är så less. Mitt förbannade knä blir aldrig bra. Första snubben jag var hos sa att det berodde på att ledbanden i knäet var utslitna så att minisken gled ut. Jag skulle då vila 5-6 veckor för annars riskerade jag att slita av korsbandet (vilket jag absolut inte vill, är typ min största rädsla)!

Har vilat i flera veckor nu men har fortfarande daglig värk så jag far och besöker en ny läkare. Han säger att det är en inflammation i ledbandsfästet och det är inget fel på minisken och att den inte kan glida ur sådär (hur kan då den andra herren lagt till den två gånger?).

Vad gör man?

-Tränar med rädlsan att slita av korsbandet och gå runt med sjuk värk
eller
-Skippa att träna i hopp om att det blir bättre men är sjukt efter i försäsongsträningen

Ska nog ta och prata med min syster Loella, hon har lite rutin när det gäller knän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0