Frida: 09 01 09

Måste även tacka Tina och Elin för deras fina kommentarer! Jag hoppas även att du agerade bra flickvän Tina när jag har var borta, en lycka till puss inför matchen osv ;) Men nu är jag tillbaka som sagt och med de hade jag tänkt återta positionen som flickvän och spendera kvällen med min pojkvän på vår 10 månaders dag. Om det är okej för dig Tina? ;)

 


Jag vet inte varför men under den här resan i helgen så har jag varit riktigt sugen på korv stroganoff och Cola (inte nödvändigtvis tillsammans) men aldrig har jag riktigt haft chansen att mätta de suget. Precis som i de flesta fall så kommer ju tack och lov ett MEN. Coca Colan som jag letade efter under hela hemvägen fick jag när jag kom hem till Jesper (en stjärna i kanten för de) där han även hade skumtomtar, vilket kan vara det godaste som finns. Sen idag på skolan så serverades korv stroganoff. Så ja är rätt nöjd nu måste jag säga!'

 

Ska styra upp skolarbetet nu, allt ligger nämligen bara i en hög och väntar på mig. Det är inget som lockar men något som måste göras.

 

Hörs

lite skillnad på mig och Tinis i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0