Frida: Du ser blek ut, tack du me!

Vaknade i morse och kände huvudvärken komma, inte de bästa sättet att starta dagen på om jag säger så. Speciellt om den är fullsmockad med plugg. Efter 12 tiden hade jag lyckats med hjälp av mamma och hennes gubbe fixat alvedon och de sista läx bäckerna jag glömt på skolan.


Nu ligger jag i sängen och skriver gör en läxa som imorgon ska vara halvklart och jag började imorse, kan bli intresant! Så kvällen kommer bestå utav att skriva så mycket som möjligt på den, träna lite lätt eftersom jag känner mig halv risi, sen om jag har tur så kanske jag kan klämma in ett avsnitt av greys :) hope so!

nu: plugg



En lite choklad bit kan göra så mycket!

ps. vist är min 2 megapixels kamera bra ;) haha jag trodde den skulle vara 12, menmen två duger väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0