Frida: G-G

Vaknade imorse på kanske det bästa möjliga sättet, brevid älsklingen som ger mig en puss på kinden. En riktigt bra start på dagen alltså! Det hängde i sig rätt länge, ända tills lunchen då skolans korv var en STOR besvikelse, kan vara de äckligaste i skolan historia. Menmen inte mycket att göra åt de, käkade mackor och klagade inte allt för mycket (då). Efter skolan så kändes livet så mycket enklare än vad de gjort på väldigt länge. Jag kunde faktiskt bara fara hem och ta det lugnt istället för att plugga arslet av mig. Och jag hade en hel del Catching up to do! Så före träningen satt jah som fast klistrad framför gossip girl. Blir nog att fortsätta i dom spåren resten av kvällen också.

Men innan det så måste jag berätta av vi har invigt våran nya tvättmaskin i omklädningsrummet idag! så ja satt där i hela 2 timmar efter träningen och väntade på att få mina saker tvättade. Men bra är den!




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0