Frida: Jaa jag lever!

Vaknade för två timmar sen nu (för er som inte orkar skrolla ner så är klockan ca. 07.30). Detta på grund av att jag och Jesper gjorde natt vid klockan 7 igår ikväll. Så det innebar en väldigt tidig morgon för oss. Gårdagen kan jag inte säga mycket dåligt om alls, jag vaknade vid 11 tiden, pratade i telefon i en halvtimma, hade en god och lång frukost, gick ut och gick i en timme och under tiden in handlade jag en ansiktsmask och hårinpackning. Så ja fyllde badkaret med vatten, slog på bastun, tände ljus och satte på lugn och harmonisk musik. Det blev en ta-hand-om-sig-själv-dag som behövdes mer än allt annat för tillfället. Och som pricken över i:ett kom vänner och pojkvän hem till middag och så var dagen fullständig!

Den här dagen kommer bli rätt bra den med tror jag. Jag och Linn ska ses vid landskyrkan för att göra en skoluppgift vid 11 och efter de blir den att fara förbi skyltningen så stan (den är ju skyltsöndag). Efter det har IBK match så då bär det av till edda (bara att höra av sig om någon är sugen på att "hänka"). Kvällen slutar antingen med Jesper eller med papsen på bio.


Trots att jag är trött nu så mår jag riktigt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0