Frida: Plötsligt händer det

Ibland så lyser det till lite i vardagen och saker som man inte förväntar sig händer, vi är nämligen lediga imorgon. Och de kan man ju tycka inte är speciellt märkvärdigt, men nu ska ni få höra mina vänner: att vara ledig imorgon är guld värt för vet ni vad, jag tror inte jag kommer hinna klart med högen läxor jag har framför mig annars. Så morgondagen kommer bara bestå utav ett ständigt pluggande.

Hade igentligen tänkt plugga när ja kom hem från skolan också men de blev inte av för att jag var "tvungen" att se ensam mamma söker, som jag missat i söndags och glömde bort att se igår. Det kan nog ha varit det bästa avsnittet på hela säsongen! Bra val, mycket skratt och romantik. Helt klart en favorit serie för fortsatta säsongen (om de kommer fler).


Annars så måste säga att jag är imponerad av antalet personer som kom på Innebandy gym. idag, hela 9 arbetslösa/lediga tog sig upp ur sängen för att träna på morgonkvisten. I M P O N E R A N D E !
Det ordet passar också in riktigt bra på röda lagets femma igår på träningen, dåliga? -Icket!



Nu blir det att vila i några minuter och sedan bär det av till eddahallen.
Ha det bäst!


 

 



Kommentarer
Postat av: Tina

Frittan, vi kingade

2009-11-11 @ 09:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0