Frida: Roliga saker vs Skola

Tycker faktiskt att jag varit rätt duktig med att sköta mitt skolarbete de senaste veckorna men måste erkänna att jag håller på att hamna i en svacka. Jag menar, hur mke roligare är det inte att fixa/ordna/sy (osv) eller se en bra serie/film/allmänt allt på tv istället för att sätta sig ner och plugga. Mycket men nu har jag kommit till den punkten att det MÅSTE göras nått i skolan annars ser det inte ljust ut. Så före och efter träningen är det Sten hårt jobb med skolarbetet!

Igår valde jag dock att unna mig en heldag utan plugg och passade då på att pyssla ihop de här:



Sen har jag upptäckt en grej, jag är alltid mer "poppis" på mobilen när jag inte har några pengar på den. Haha har iallafall skaffat Telia Max 25 nu (om det kan komma med posten nån gång!!!) och förhoppningsvis håller "populariteten" i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0