Frida: Så mycket att säga, så lite tid

Har mycket att dela med mig av nu men har inte riktigt all tid i världen. Ska nämligen på bio med Tina, Elin, Jesper och Fabian ikväll och se 2012. Blir nog riktigt bra de! Tills dess så ska jag hinna skriva ett PM till Svenska nationella, få se hur bra det kommer gå men jag ska gör ett bra försök iallafall!

I går så var jag tydligen på radion två gånger, en gång för att på träningen blev jag intervjuad, eftersom vi ska få ta emot "årets idrottsprestation" av komunen. Detta priset får vi för att vi lyckades kriga oss upp i elitserien. Andra gången var för att min mormor hade ringt in och grattat mig för att det gått bra i finland (gulliga mormor) och då hade hon även passat på att säga att dom skulle spela en låt av James Blant (som hon uttalar Blunt) Tack mormor och morfar!




Sen spelade vi ju match igår också och jag tänker heller inte prata något om det, förutom att jag ännu en gång hittade en riktigt rolig bild på min mor som satt i seket, så jag tänkte dela med mig av dom. Haha jag har en sån fin mamma :)


Bilderna är tagna av Robert Granström på Västerbottens Folkblad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0