Frida: Snart är det jul här i vårt hus

Orkar inte skriva om saker som har hänt så jag tänkte skriva lite om framtiden istället:

  • Snart jul (julbord, julgodis, lussebullar, julklappar och en stor, tjock släkt)
  • Pappa snackar om en utlandsresa över ju (både bra och dåligt)
  • Snart löning
  • Snart är det lov så man har tid att vila lite
  • Malin (den tredje kaggen) har tänkt joina oss igen, när hon hittar tid
Finns säkert en massa jag har glömt men det är vad jag kan komma på för stunden. Jag har utelämnat alla dåliga saker som ni ser, för att under Julens månad ska man se allt positivt. Eller det är ju nått att sträva efter iallafall.

Ska sova nu ett tag, sen blire plugg och träning, sen papsens place. Ha de gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0